Tuesday 14 June 2011

asl kau babi sgt -,-

asl kau jd mcm ni haa? kau dh berubah. totally aku dh takkenal sape yang tgh aku couple sekarang, asl doe? mana kau yg dulu? aku sedih doh! sedih sgt bile kau buat aku mcm sampah yg harga hanya 20sen padahal aku takternilai tau!!!

berani kau janji kan mcm mcm bile semua nye kau buang mcm tuh? ape ni? come on! apa yg kite cari selame 7bulan ni? kau pk senang tok aku let go semua nye? huhh! aku pun ade memory yang akan save segalanye lah! otak aku bukan mcm lappy kau yang boleh senang-2 save and senang-2 delet!
TAPI KLU BOLEH KAN BEST!

aku try jd yang sebaik mungkin tp kau tetap bute. aduss kau pergi pakai kanta mata besar lah!! kau ni, entah lahh. ak taktahu nak taksir mcm mane. tp satu jea. ak masih sayang kan kau!

No comments:

Post a Comment