Thursday 2 June 2011

bad day ever!


puas dah kau weh lepas kau marah-2 aku td? apa lagi yang kau takpuas? grr! yahh. td aku call dye fikir nak borak-2 sebab lameeee gile dh aku tak berborak dgn dy. and mcm mane tah tetibe kiteorg boleh gaduh. aku lsg takfaham tang mana yang aku salah cakap. dye boleh marah-2 ak. so takkan aku nak biarkan diri aku kena marah jea kan?
MEMANG TAK AA!

then aku pun marah ar dye balik. dye lagi menjadi-2. helo! mcm ni ke slowtalk yang kau maksud kan? grr! aku bukan ape. aku pun kdg-2 ade ar gak kan terasa hati dgn kau. but aku simpan jea. aku taknak ungkit ke apa kan. but, wajar ke tiap kali kita gaduh nama sama jea yang kau asek ungkit kan? 
KAU YANG SURUH AKU LUPAKAN SEMUA BUT KAU YANG UNGKIT!
BODOH!!

okay smp bila aku nak bagi kau pijak kepale aku kan? sakit lah jugak kau asek pijak so sekarang biar aku yang pijak. k. kalau kau asek nak marah2 aku jea. perkara ni semua takkan aku jea nak mengalah and tiap kali aku jea nak cakap OKAY IM SORRY ?
WHAT THE H.E.L.L ?

lepas kau marah-2 senang pulak kau minta maaf? hehh. aku jugak bodoh kot yelaa senang pulak nak maaf kan kau. tah lahh. kadang-2 maaf kau tuh bagi aku mcm dh takde makner sebab kau senang jea minta maaf but kau buat lg. so jgn taye ar kan pasni kalau aku dh mcm tak amek kisah pasal hdp kau.
LU PK LAH SENDIRI!

No comments:

Post a Comment