Thursday 2 June 2011

hairul izwan my hero :)


yahhh my first brother. dulu aku rapat dgn dye sebab apa yang aku nak mesti dapat ! yeappy. 
aku susah nak jumpa dye sebb dye selalu pergi oustation semua. so tiapkali dye balik mcm-2 dye bawak tok kteorg,

dia lah abang aku yang first. haha ramai yang sangka fizi tuh abg aku sorang., heloo! aku ada dua abg okay! yahh kawan-2 aku maybe jarang sgt kot tgk ang aku yg ni.
and yahh dye ni garang,. garang kalau pasal study. kalau dye ajar ak. mak aihh hancur tgn aku kena cubit dgn dye so disebabkan taknak kena cubit. tiap kali dia balik rumah dye akn taye " ADA HOMEWORK DIK?" and aku akn cakap " TKDE "

seronok kalau jalan jalan dgn dye. apa yg aku nak semua dpt. kalau dulu aku selalu teman dye pergi semuahouse. so lepas jea pergi semuahouse kteorg berdua akn pergi sogo. dy suka bawak aku jln jln kata nya tak byk ragam. hehhh !!

 I L O V E Y O U I W A N :)

No comments:

Post a Comment