Thursday 2 June 2011

tired of drama


i just cant forget how rude that girl and how could you. daaa. susah dah jd kisah silam lah syaa. asal kau perlu ingat lagi? entah aku pun taktahu asal. yahh. mungkin susah bagi aku untuk melaupakan semuanya kot?entah. i have no answer. but seriously kalau korang kat tempat aku pun korang mesti akan buat benda yg sama mcm mana aku buat. 

kadang-2 bila aku teringat balik. aku ni mungkin terlalu baik kot smp senang nak maafkan, serious. kadang2 aku taye diri aku ada sama aku ikhlas atau tak maafkan dia. but tiap kali aku teringat kenangan kteorg. aku jd rinduu,. rindu sgt. so aku rasa lemah dgn dy. yahh. even dye menyakitkan hati ak. but. dia jugak lah yang aku sayang

oh pasal perempuan tuh. aku tak tahu ada sama dia hidup lagi ke or dh mampus. and aku taknak amek tahu pun. serious lah. aku ni bukan lah baik sgt tuk senang-2 nak maafkan orang. aku ada perasaan jugak kan. hey. kita same same perempuan. perlu ke kau buat semua tu?
I DONT THINK SO

sekarang semua dh oky. suykur. serious aku rimas kalau dye still ade dalam dunia aku. hey ini dunia aku. so aku berhak untuk pilih sesiapa sahaja untuk hdp dlm dunia ak. ohyaa. i baru teringat. kalau muka jea cantik tapi perangai mcm shit(SORRY) takboleh gak an?so kau fikir-2 kan lah.
TAKRIMAS KEA DGN PERANGAI GEDIK KAU TUH?

No comments:

Post a Comment