Thursday 2 June 2011

ini kawan saya :)



mereka semua ini adalah kawan aku. yahh kawan yang paling susah untuk aku cari. serious. dulu aku bukan baik sgt dgn dorang ni. but semua berubah lepas kteorg semua pergi alamanda. yahh start dari situ aku mula rapat dgn dorang

nad^.^ 
aku kawan dgn dye pun lepas pergi alamnda. start situ kteorg berkawan and terus kawan entah mcm mana terus jd kawan baik pulak. yahh. walau pun ade krisis sekejap pasal ACAP  but dh okay dh. WOI NAD! GELI DOHH! haha bile teringat balik. memang rasa nak tergelak . mmb dgn dye best. kteorg selalu ponteng sekolah same same. senang cerita semua benda sama

naza ^.^ 
aku dh mmb dgn dye since form1 . kteorg dh 3tahun kelas sama. yahh. kdg2 aku jemu gak duduk sebelah dye. bukan sbb ap. sbb nanti asek kena bahan jea en. haha but aku suka kawan dgn dy. yahh. dye lah kawan aku yg paling sporting! byk sgt dh secret kteorg share berdua. WOI NAZA. KITA BERDUA JEA KAN TAHU ^.^

zuli ^.^
ini diaa budak kecik. haa dulu pun kteorg taksuka sama taksuka. aku taksuka dye and dye pun taksuka aku. but now sekrang dh okay. kiteorg dh pun jd bf. walaupun dye duduk dekat ttdi. but dye selalu jugak dtg bangi and kteorg selalu lepak bersama! yahh seronok kawan dgn budak kecik ni.

P/S : MEREKA LAH KAWAN AKU SUSAH DN SENANG ^.^

No comments:

Post a Comment