Friday 3 June 2011

how could you :|

kalau nak buat suprise pun bukan gini gaya nye :| kau tahu mcm mane remuk kemek penyek hati aku ni? yahh. senang jea kau suruh orang lain cakap kan? knp tak gentle ni? kau nak pergi jauh. kalau nak pergi pun knp dgn masa yang terdekat ni. 
AKU TAK FAHAM :(

aku taksuka kan kejutan. tapi. kau buat jugak. kita dh kenal lama right? knp kau harus pergi jugak? tinggal kan aku? dulu kau pernah berjanji kan yg kau takkan tinggal kan aku? yahhh KITA MENRANCANG TUHAN MENENTUKAN tapi serious aku sedih, sedih sgt. kau faham perasaan aku? yahh kau takkan faham.

kau pergi dan dia jugak pergi. knp? knp dua orang yang sekarang ni lah penyelamat hdp aku pergi dr hdp aku? korang ade fikir tak mcm mana aku dekat sini kalau korang tinggal kan aku berdua dgn si dia?

susah. susah aku nak taksirkan semuanya. semua berlaku dgn begitu cepat. aku taksempat nak melakukan apa apa tindakan ? and korang pun sama kan? takpe lah ADE JODOH KITA JUMPA LAGI

aku pun akan pergi. aku akn pergi jauh jugak dr korang semua. mungkin saat korang kembali kesini aku sudah tiada. yahh. tiada lagi aku halisya didepan mata korang semua. tidak mengapa. seperti aku cakap ade jodoh kita jumpa.

hidup ini taklengkang dr PERMULAAN DAN PERAKHIRAN , saat mula nye pertemuan akn wujud lah perpisahan. kuat kan mental dn fizikal untuk hadapi semua ini. kita hanya hamba allah yang lemah. aku cuma mampu berdoa agar kita semua akan berada didalam acuan yang betul dan tidak terpesong.

P/S : AKU TIDAK MAMPU UNTUK MENGHALANG AIRMATA DARI TERUS MENITIS. INI KERANA AKU SAYANG AKAN KORANG !

2 comments:

  1. syaa. yang ni sedih (: okay. i know gg buat benda yang dia tak patut buat. dia d=suruh anys bagitahu syaa. anys dh suruh dia bagitahu tapi syaa fefaham jela kan (: btw, syaa jaga diri okayy. esok anys pergi dahh. omg. rasa nak menangis jea ni hah. syaa jgn risau. eventhough syaa kat bangi, adib kat bangi, anys percayakan syaa, anys percayakan adib and anys percayakan gg, tak akan ada benda yang kan berlaku lagi-lagi perkara lama tuh okayy (: syaa kawan anys dan syaa jugak lah adik anys. anys admit, syaa dh banyak buat anys sedar dan sekrang anys sedar yang kita sama. once again, syaa jaga diri, study hard for your exam. do your best. kalau ada pape, text anys. anys okay jea kalau syaa okayy. hee. ty syaa,. ty for everything (: ingat, kalau lapar, makan. hee :D

    ReplyDelete