Friday 3 June 2011

roller coaster !

okay hari ni aku bgn agak awal sebab aku dekat gombak -,- aku bgn pukul 8.25, bgn jea terus aku mandi. lepas mandi aku rasa lapar tersangat. so aku geledah semua beg yang ade depan mata aku nii tok cari food. 

geledah punya geledah aku terjumpa keropok roller coaster. yahhh aku pun main makan tanpa hirau kan sape punya. * ohhh so bad *

and lepas tuh aku baru sedar yang ni abg aku punya. haha aku pun dh separuh makan baik aku terus makan jea kan, so aku makan lah smp habis. * but aku still lapar * so aku cri lg apa yang patut untuk aku makan. oh yaa baru aku teringat yang ayh aku smlm ade belikan chipsmore. so aku makan pulak chips tuh smp aku rasa taklarat nak sumbat dlm mulut ni haa baru aku berhenti.

and and and ohyaa! malam td aku menages dgn seteruknya sebab hmmm perkara yang paling aku benci. yahh! i dont like to crying for someone who broke my heart! but aku terlalu sedih then i just carrying on with my tears, serious. tiap kali aku teringat kat dy * my tears come down so easyly*

and the last thing, this is my bad ! kalau aku tension or what. aku sukaaa sgt makan! so aku akan gemok gemok gemok! hoho so what? alahhh korang pun sama jugak kan? bak kata orang * perut kenyang hati pun senang*

No comments:

Post a Comment