Thursday 2 June 2011

I JUST SO INLOVE WITH HIM ! BM !

bruno bruno bruno mars !!! handsome kan dia? yes he's are! cute so fucking damn much ! taktahu buat kali ke berapa aku asek cerita pasal dia jea. aku rasa semua dah kenal aku kot? peminat setia bruno mars !!

nad nad nad ! td aku visit jap kau punya blog and yahhh!!!!!! aku dah baca dah post kau. memang cute lah dia ni. senang cerita semua gamba dye semua handsome+cute and tak pernah takl cute okay!
ORANG BUTA JEA CAKAP DIA TAKDE GAYA !

nepal nepal nepal ! ohtidak ! lsg takde muka mcm dye lsg okay bruno mars nii. haha but maybe tang mata jea kot same? entah lah.

halisya <3 bruno !!
semua orang tahu aku ni peminat bruno mars. yahh even kawan 
         aku pun dh hafal dh lagu ape yang akn aku nyanyi kalau first nak start karoke . haha dah aku ni peminat bruno mesti lagu dia jea yang akn aku nyanyi dulu. 

oh ya even lagu JUST THE WAY YOU ARE to banyak kenangan but bagi aku, aku tetap minat lagu tuh. takde sape boleh halang aku dr minat lagu tuh sebab bagi aku lagu tuh romantic and percaya lah cakap aku. semua perempuan inginkan lelaki seperti bruno mars !
SUCH A SWEET PERSON :)

the lazy song is the new song from him. best lagu tuh. aku memang suka lagu tuh. haha senang cerita semua lagu bruno mars aku suka. kecuali lagu NOTHING ON YOU entah aku taktau asl aku taksuka lagu tuh :)
but bruno mars tetap best lah !!! and and kalau boleh aku nak jea tgk bruno mars lagi ! kalau aku dapat duduk sebumbung dgn dye untuk 10minit ou jadi lah !!

KEEP IT UP BRUNO MARS ! I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment