Thursday 2 June 2011

too tired


today dah pukul 3.36 pm but aku belum mandi or what. badan aku rasa sgt penat. mata asek nak tido jea. kepala agak pusing. tekak asik kering jea. lagi2 ak tgh bulan ni. so maybe effect kot. hmm. td aku bgn pukul 7 sbb nak what kan breakfast tok my dad. yahh. my mom takde. kat gombak. so ak lah kena take over. and lepas tuh aku sambung tido balik. sampai pukul 1.30 ak bgn. byk text dr azzrin azizi :) and text dr my mom suruh kemas semua. yahh mom. i'll. and then lepas kemas rumah semua. aku dudk kejap and aku terfikir nak on. aku on. kepale tetibe rasa pening yang amat tgk screen lappy ni. idk. but aku tahan jugak. maybe aku lapar kot. yahh. memang tgh lapar pun. so hari ni aku ada agak byk duit. aku nak makan sepuas yg mungkin. ok byebye.

P/S; OK SELAMAT JALAN

No comments:

Post a Comment