Saturday 4 June 2011

whats going on with me ?

serious sekarang aku memang taktahu asl dgn ak? semua aku buat mcm semua salah bg aku. apa yang aku pakai aku cakap or whatever i do is remains me to him .

okay now aku try call dia. but, useless-,- still same. suara awek yang angkat dan ayt yang sama  PLEASE TRY AGAIN LATER 
yahhhh SUCK :(

td pukul 8.00 pm aku rasa mengatok. so aku letak hp aku jauh sikit dr ak. dgn harapan nanti bila ak bgn ak dpt any text from him. so aku tido. baru nak lelap mata. hp aku berbunyi vibrate, so aku dgn goph-2 bangun and rupanya text from maxis about SOS TOPUP !

ok then aku smbg tdo balik. tetibe aku teringat dia. dalam tdo tuh aku menages. yahh, aku try tahan airmata but takboleh. terkeluar juga kan? so aku lepas kan nya. smp aku tersedu-sedu. ok fine aku puas! then lame lame lg aku try call dia. but, same answers. hmm so ak taknak giveup. ak tunggu dlm pukul 10. 

hampa!! aku call takdapat. text taksampai. senang cerita dia OFF PHONE! how could u. its okay. hmm. so aku teruskan dgn makan makanan apa yg ada. ak makan smp ak kenyang. lps tuh terus ak baring. and ak terlelap kejap then aku tersedar balik. ak malas nak check fon ak. ak biarkan. so lame lame tuh aku cari balik hp ak. yahh. text dr kawan kawan jea yang berlambak. itsokay , kawan pun boleh buat akn lupakan dia :)

now aku tgk dgr lagu NEED YOU NOW :)
lagu antara aku dgn azzrin azizi :) aku teringat kat dia and terus rindu tahap gaban. aku nak call. but aku tahu. perkara sama jugak akan berlaku. so dr aku terus try and menyakitkan hati ak. baik aku p makan dulu sebelum ak tdo.

P/S : I DONT KNOW WHEN IM GONNA BE FINE -,-

No comments:

Post a Comment